Työpaikkatori Nokian Silta-kampuksella 22.2.2023 -tule mukaan!

Nokian kaupunki ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredu järjestävät Työpaikkatori –rekrytointitapahtuman keskiviikkona 22.2.2023 klo 10 - 13 Silta-kampuksen tiloissa, osoitteessa Kankaantaankatu 4, Nokia. Työpaikkatorilla kohtaavat työnhakijat, kesätyönhakijat, työnantajat sekä rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritykset.

Etsitkö työpaikkaa tai kesätyöpaikkaa? Nokian työpaikkatorilla tapaat yhden päivän aikana tehokkaasti pirkanmaalaisia työnantajia. Tarjolla on monipuolisesti koko- ja osa-aikaisia työpaikkoja sekä työpaikkoja kesäksi 2023.

Ohjelma:

Klo 10 – 11 Info yrityksille työvoiman hankkimisesta, aiheesta alustaa Nokian kaupungin työllisyyspalvelut, Tredu, Konepajakoulu ja Kiipulan ammattiopisto. Info on avoin kaikille, ei vaadi ennakkoilmoittautumista. Info pidetään Silta-kampuksen 2. kerroksessa, sali Merkurius 2.

Klo 11 – 13 Työpaikkatori avoinna. Työpaikkatorilla tutustut yritysten ja yhteistyötahojen ständeihin ja työmahdollisuuksiin. Työpaikkatori on Silta-kampuksen aulassa, 1. kerroksessa.

Klo 12 – 13 CV-työpaja työnhakijoille. Nokian kaupungin työllisyyspalvelut auttavat CV:n laatimisessa. CV-työpaja on Silta-kampuksen 2. kerroksen aulassa.

Klo 12 – 13 Bisneskisan videotyöpaja. NY-lähettiläät antavat neuvoja ja auttavat videon kuvaamisessa. Nuoret yrittäjät kertovat myös oman yrittäjätarinansa ja auttavat yritysidean kehittämisessä bisneskisaa varten. Videotyöpaja järjestetään Silta-kampuksen 2. kerroksessa, sali Merkurius 2. Lue lisää Bisneskisasta.

Tapahtuman juontaa Marianne Murto, tykkää tapahtumasta myös Facebookissa.

Mukana työpaikkatorilla mm.
AGCO Power Oy
247 Hämeen Turvapalvelu Oy
JEP Henkilöstöratkaisut Oy
Matrocks Oy
MV-Jäähdytys
Nokian Bisneskisa
Nokian kaupunki
Nokian Väliasema ry
Pirkanmaan TE-toimisto
RekryDiili Oy
Saarioinen Oy
Sandvik
Sofiakylä
Seran Puhtautta ja Palvelua Oy
Staffy Oy
Tredu

Työnantaja, varaa oma ständipaikkasi lomakkeen kautta. Esittelypaikka on maksuton.

Tiedustelut:
Sami Hasila, yrityskoordinaattori, Tampereen seudun ammattiopisto Tredu, p. 050 441 8819
Tiina Rinne-Järvensivu, yrityskoordinaattori, Nokian kaupunki, p. 050 351 8210
Hannele Koivuoja, Nokian kaupungin työllisyyspalvelut, p. 040 133 4464 Näytä vähemmän