Tutut kasvot jatkavat Hinttalan kahvilassa

T:mi Tanja Helenius valittiin Hinttalan kotiseutumuseon kahvilayrittäjäksi, laadittava sopimus on voimassa toistaiseksi.

Tanja Helenius poseeraa kahvilassa hymyillen esiliina päällään.

Nokian kaupunki haki kahvilayrittäjää avoimella haulla, sillä nykyinen määräaikainen sopimus päättyy 31.12.2019. Tanja Helenius on pitänyt Café Hinttalaa tyttäriensä Petra Anttilan ja Erika Heleniuksen kanssa viimeiset kolme vuotta, nyt laadittava sopimus on voimassa toistaiseksi. ”Olemme erittäin iloisia, että voimme jatkaa hyvin sujunutta yhteistyötä Nokian kaupungin kanssa Hinttalan ihastuttavassa ympäristössä”, iloitsevat kahvilayrittäjät.

Kahvilan onnistuneet satsaukset tuotevalikoimaan, palveluun ja markkinointiin ovat lyhyessä ajassa tuplanneet kesäkahvilan kävijämäärät. Kahvila on tällä hetkellä avoinna viikonloppuisin la – su klo 10 – 16 aina 22.12.2019 saakka.

Kuva: Marko Mäkelä