Tule mukaan toteuttamaan ohjelmaa Nokia-viikolle ja Unelmien liikuntapäivään – ohjelmahaku jatkuu 31.3.2020 asti

Nokia-viikko järjestetään 9.-17.5.2020. Kaikkien nokialaisten yhteisöllinen kaupunkifestivaaliviikko tarjoaa yhteisen sateenvarjotapahtuman monipuolisille, Nokiaan liittyville tilaisuuksille. Haastamme asukkaat, yhdistykset ja yhteisöt mukaan järjestämään ohjelmaa.

Nokia-viikon bannerissa liehuvat värikkäät viirit.

Nokia-viikolle toivotaan erilaista Nokiaan liittyvää, viihdyttävää ja kaupunkilaisia osallistavaa ohjelmaa kaiken ikäisille. Kaupungin nimikkoviikko tarjoaa yhdistyksille ja yrityksille hyvän mahdollisuuden kertoa toiminnastaan tapahtumien kautta. Myös yksityishenkilöt ovat lämpimästi tervetulleita mukaan järjestämään omaehtoista ohjelmaa, esimerkiksi hyväntekeväisyystapahtumia, korttelikirppiksiä tai pop up -kahviloita.

Unelmien liikuntapäivä Nokia-viikolla 10.5.

Valtakunnallista Unelmien liikuntapäivää vietetään Nokia-viikon aloitusviikonloppuna. Kaikenlaisen liikkumisen pop up -päivä innostaa asukkaita ja yhteisöjä järjestämään liikunnallista ohjelmaa, kuten avoimia lajikokeiluja.

Toivomme kaikkien tapahtumien järjestäjien kiinnittävän huomiota ohjelman ja tapahtumapaikkojen saavutettavuuteen, jotta kaikilla olisi yhdenvertaiset mahdollisuudet nauttia viikon tarjonnasta.

Tiloja maksutta tapahtumien järjestämiseen

Nokia-viikon ja Unelmien liikuntapäivän tapahtumien järjestämiseen voi käyttää 9.-17.5.2020 välisenä aikana maksutta Nokian kaupungin vapaa-aikapalveluiden vuokraamia tiloja, jos tapahtuma on pääsymaksuton ja kaikille avoin. Varaukset tehdään sähköisellä lomakkeella kaupungin verkkosivuilla. Myös uuden kirjasto- ja kulttuuritalo Virran Hiomo -sali, Poutunpuisto, Pirkkalaistori ja Nokian jäähallin harjoitusvuorot ovat varattavissa tapahtumien järjestämiseen.

Maksuttomuus ei koske vakiovuoroja, vakiovuorojen siirtoa eikä liittojen turnauksia ja yksittäisiä ottelutapahtumia. Pidätämme oikeuden rajoittaa yksittäisen toimijan tekemien maksuttomien vuorovarausten määrää.

Näkyvyyttä yhteisestä mainonnasta – ilmoita tapahtumatiedot 31.3. mennessä

Mukaan Nokia-viikon ohjelmaan pääsee ilmoittamalla tapahtumatiedot 31.3.2020 mennessä ja sitoutumalla järjestämään ilmoittamansa tapahtuman. Ilmoitettavien tapahtumien tulee olla kaikille avoimia. Ohjelma kootaan Nokia-viikon ja Unelmien liikuntapäivän yhteiseen ohjelmalehteen, joka jaetaan nokialaisiin koteihin Nokian Uutisten liitteenä viikolla 17. Voit ilmoittaa tiedot verkkolomakkeella.

Tutustu tapahtumajärjestäjien ohjeisiin ennen lomakkeen täyttämistä.

Haussa esiintyjiä Kevätmarkkinoille

Kulttuuripalvelut tarjoaa Nokia-viikolla esiintymismahdollisuuksia nokialaisille musiikkiryhmille Pirkkalaistorin Kevätmarkkinoilla torstaina 14.5. pientä korvausta vastaan. Esiintyjäksi voi ilmoittautua ottamalla yhteyttä kulttuuripalveluihin. Kevätmarkkinat järjestää Piazzatores, myyntipaikkavaraukset markkinoille p. 0500 336 437.

Viikon ohjelmaa koordinoi Nokian kaupungin kulttuuripalvelut, tiedustelut p. 040 779 9009 tai kulttuuri(at)nokiankaupunki.fi.