Tule mukaan asiakasraatiin!

Haluatko vaikuttaa siihen, miten Nokian kaupungin palveluita kehitetään? Kokoamme syksyn 2018 aikana asiakasraadin, jolla on mahdollisuus osallistua ja vaikuttaa palveluiden kehittämiseen. Toivomme mukaan mahdollisimman kattavaa otosta eri ikäisistä ja eri alueilla asuvista nokialaisista. Ilmoittautuminen on käynnissä 19.8.2018 asti.

Raati kokoontuu kahdesti syyskaudella 2018 ja kahdesti kevätkaudella 2019 ja keskustelee kaupungin palveluiden kehittämiseen liittyvistä teemoista. Kokoontumiset ovat arkipäivisin klo 17-19 joko kaupungin virastotalolla tai toimintaympäristöömme tutustuen.

Mikäli halukkaiden määrä ylittää raatiin valittavien määrän, kokoonpano muodostetaan edustamaan nokialaisia mahdollisimman kattavasti esimerkiksi asuinpaikan ja ikäryhmän osalta. Tämän vuoksi kysymme ilmoittautumislomakkeella muutaman perustiedon sinusta ja elämästäsi.

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella 19.8.2018 mennessä. Pidätämme oikeudet valita osallistujat asiakasraatiin.