Tule kuulemaan Nokian tulevaisuuden kaupunkisuunnittelusta – kaupunki järjestää strategisesta yleiskaavasta yleisötilaisuuden 16.5.

Nokian kaupunki järjestää strategisen yleiskaavan luonnoksen esittelyä varten yleisötilaisuuden tiistaina 16.5. klo 17-18.30 kirjasto- ja kulttuuritalo Virran Hiomo-salissa. Strategisen yleiskaavan tarkoituksena on ohjata Nokian maankäytön suuria linjoja, osoittaa kaupungin tulevaisuuden tahtotila ja tukea kaupungin strategisia linjauksia pitkällä aikavälillä. Nokian kaupungin strateginen yleiskaava suuntaa vuoteen 2040.

Yleisötilaisuudessa käydään läpi strategisen yleiskaavan luonnos karttoineen ja siitä on mahdollisuus esittää kysymyksiä sekä keskustella kaupungin asiantuntijoiden kanssa.

Lisätietoja strategisesta yleiskaavasta ja sen etenemisestä löytyy kaupungin verkkosivuilta: www.nokiankaupunki.fi/strateginenyleiskaava