Tiina Laakkonen on palaamassa elinkeinojohtajaksi Nokialle – kaupunginhallitus päättää valinnasta 19.10.

Nokian kaupunginhallitus valitsee uuden elinkeinojohtajan 19. lokakuuta. Valintaa valmistellut haastatteluryhmä esittää yksimielisesti, että virkaan valitaan HM Tiina Laakkonen. Hän on toiminut aiemmin Nokian elinkeinojohtajana ja siirtyi toisiin tehtäviin viime elokuussa.

”Haluan palata Nokialle, koska kaipaan takaisin laaja-alaisiin elinkeinotehtäviin. Olisi hienoa päästä jälleen työskentelemään asiakasrajapinnassa yhteistyössä nokialaisten yritysten ja yhteisöjen sekä muiden sidosryhmien kanssa”, Tiina Laakkonen kertoo.

”Pidetyn ja arvostetun sekä elinkeinopalveluissamme hyvää tulosta tehneen Tiina Laakkosen paluu Nokialle olisi meille hyvin mieluinen asia”, kuvailee kaupunkikehitysjohtaja Mikko Nieminen.

Nokian kaupunki sai yhteensä 58 hakemusta elinkeinojohtajan virkaan. Ensimmäisellä hakukierroksella haastateltiin viittä hakijaa ja toisen hakukierroksen jälkeen kahta hakijaa.

Lisätiedot:

kaupunkikehitysjohtaja Mikko Nieminen, 040 133 4780