Terveyspalveluiden sähköiset palvelut tutuksi

Nokian kaupungin terveyspalvelut järjestää keskiviikkona 10.11.2021 klo 13 ja klo 18 kaikille kuntalaisille tarkoitetut maksuttomat tilaisuudet sähköisiin palveluihin ja niiden käyttöön liittyen.

Mistä on kyse?

Terveyspalveluiden sähköiset palvelut tutuksi koostuu kahdesta samansisältöisestä tilaisuudesta, jotta mahdollisimman monella kuntalaisella olisi mahdollisuus osallistua. Nämä tilaisuudet järjestetään keskiviikkona 10.11.2021 klo 13:00-14:30 ja klo 18:00-19:30 kirjasto- ja kulttuuritalo Virran 1. kerroksen Hiomo-salissa, jonne on esteetön kulku. Tilaisuus on maksuton eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Kokoustilaan mahtuu kerrallaan 120 henkeä.

Tilaisuuden sisältö

Tilaisuuksissa käydään läpi terveyspalveluiden sähköisiä palveluita erityisesti vastaanottotoiminnan näkökulmasta. Aiheina ovat mm. Omaolo, Omakanta, Kansalaisen terveyspalvelu sekä VideoVisit-etävastaanotot. Sähköisten palveluiden läpikäynnin lisäksi Terveyspalveluiden sähköiset palvelut tutuksi sisältää käytännön ohjeita ja esimerkkejä palveluiden käyttöön liittyen.

Voit vaikuttaa sisältöön ja kysyä aiheeseen liittyviä kysymyksiä ennakkoon

Terveyspalveluiden sähköisiin palveluihin ja niiden käyttöön liittyviä kysymyksiä voi lähettää etukäteen tämän lomakkeen kautta. Kysymykset voi esittää nimettömänä ja niihin vastataan Terveyspalveluiden sähköiset palvelut tutuksi-tilaisuuksissa 10.11.2021. Halutessasi voit saada vastauksen esittämiisi kysymyksiin myös sähköpostitse. Ilmoitathan tällöin lomakkeelle sähköpostiosoitteesi. Ennakkokysymyksiä voi lähettää sunnuntaihin 7.11.2021 asti.

Tilaisuudesta ja sen sisällöstä toivotaan palautetta

Terveyspalveluiden sähköiset palvelut tutuksi-tilaisuuksiin osallistujilta toivotaan palautetta tilaisuuden jälkeen. Palautteen antaminen on vapaaehtoista ja sen voi antaa nimettömästi erikseen laaditulla sähköisellä palautelomakkeella. Palautelomakkeen kautta voi myös vielä jälkikäteen esittää tilaisuuden aikana tai sen jälkeen mieleen tulleita kysymyksiä ja saada niihin vastauksen sähköpostitse. Linkki palautelomakkeeseen julkaistaan 10.11.2021 kaupungin nettisivuilla sekä Nokian terveyspalveluiden Facebook-sivulla.

Suosittelemme maskin käyttöä tilaisuudessa. Lämpimästi tervetuloa!

Lisäys 21.10.2021:

Yleisön pyynnöstä olemme nyt avanneet mahdollisuuden seurata Terveyspalveluiden sähköiset palvelut tutuksi-tilaisuutta etänä Teamsin kautta! Mahdolliset kysymykset voi esittää ennakkoon tämän lomakkeen kautta tai 10.11.2021 julkaistavalla palautelomakkeella. Kysymysten esittäminen tilaisuuden aikana Teamsin kautta ei valitettavasti ole mahdollista.

Linkit Teams-kokouksiin:
Teams 10.11.2021 klo 13