Terveyskeskuksen väistötilat lautakuntakäsittelyssa tiistaina 21.8.2018

Nokian terveyskeskuksen väistötilojen tarvetta käsitellään perusturvalautakunnan kokouksessa tiistaina 21.8.2018. Terveyskeskuksen henkilökunnalle on tehty loppukesällä kysely, jossa on kartoitettu heidän tarvettaan siirtyä väistötiloihin. Vastausten perusteella voidaan arvioida, kuinka suurta osaa henkilöstöstä tilapäisiin väistötiloihin siirtyminen koskisi.

Vihnuskodilta vapautuvat tilat olisi mahdollista ottaa terveyskeskuksen väistötilakäyttöön siinä vaiheessa, kun Vihnuskodin uudisrakennus valmistuu, tällä tietoa tammikuussa 2019. Siirtyminen vapautuviin tiloihin olisi näin ollen mahdollista helmikuussa 2019. Mikäli syksyn aikana tarvitaan väistötilaratkaisuja, ne olisivat kestoltaan arviolta noin 6 kuukautta ja niitä joudutaan mahdollisesti hakemaan Tampereelta.

Lisätiedot:
Perusturvajohtaja Katja Uitus-Mäntylä, 040 7799 055