Tervetuloa Nokian keskustan ideanäyttelyyn ja yleisötilaisuuteen 24.5.2018

Nokialla laaditaan keskustan elinvoimaisuutta parantavaa kehittämisohjelmaa tuleville vuosille. Suunnitelma on nyt ideavaiheessa ja haluamme kuulla kaupunkilaisten näkemyksiä alustavista kehittämisideoista.

Tervetuloa yleisötilaisuuteen ja keskustaa käsittelevään ideanäyttelyyn torstaina 24.5.2018 klo 18-20 Kerholaan (Souranderintie 13)!

Näyttelyssä on esillä mm. Nokian keskustan historiaa, arkkitehtuurikilpailun tuloksia sekä ideakyselyssä ja työpajoissa syntyneitä ehdotuksia keskustan elävöittämiseksi. Näyttelyn lomassa on tietoisku kehittämisideoista sekä tarjolla pientä purtavaa.

Keskustan kehittämisohjelman tavoitteena on muodostaa visio Nokian keskustasta sekä määritellä keskeiset linjaukset ja toimenpiteet keskusta-alueen kehittämiselle vuoteen 2027 saakka. Kehittämisohjelman visuaalinen kartta- ja kuva-aineisto tulevat nähtäväksi ja kommentoitavaksi verkkosivuille tulevana kesänä. Tavoitteena on saada keskustan kehittämisohjelma kaupunginvaltuuston hyväksyttäväksi alkusyksyllä 2018.

Lisätietoja:
elinkeinopäällikkö Tiina Laakkonen, puh. 044 4860 918