Teatteri Mukamaksen musiikkinäytelmä kiertueella varhaiskasvatuksessa

Teatteri Mukamaksen Nallen retkilaukku -näytelmä kertoo suomalaisesta kulttuuriperinnöstä musiikin ja nukketeatterin keinoin. Esitykset järjestetään kaikille varhaiskasvatuksen yksiköille osana Nokian Kulttuuripolun ohjelmaa ja vuodenkierrosta kertovaa teemavuotta. Osa esityksistä järjestetään Kerholassa, ja niihin voivat myös kotona olevat perheet varata paikkoja.

Nalle on kiertänyt ympäri Suomen ja kerännyt laukkuunsa monenmoisia muistoja. Kolme kaverusta löytää Nallen matkasuunnitelman ja lähtee reippaasti seuraamaan sen viitoittamaa tietä. Missä kaikkialla Nalle onkaan käynyt? Entä onko kukaan nähnyt Nallea? Iloinen laulumatka kuljettaa yleisön läpi Suomen tuoden tuulahduksia eri kulttuuriperinnöistä. Kauniit suomalaiset sävelmät ja tanssin askeleet tempaavat mukaansa kaikenikäiset katsojat.

Kaikki varhaiskasvatuksen yksiköt kiertävä esitys tuodaan myös Kerholaan keskiviikkona 7.11. klo 9.15 ja 10. Molemmissa esityksissä on tilaa myös kotoa tuleville perheille. Paikat tulee varata ennakkoon vapaa-aikapalveluiden asiakaspalvelusta p. 050 395 8817 tai kulttuuri@nokiankaupunki.fi. Esityksiin on vapaa pääsy.