Tapsan Tahtien puistopiknikillä 1000 kävijää – palaa tahtitunnelmiin verkossa

Aurinkoinen sää helli tapahtumayleisöä Nokialla torstaina 5.8. Tapsan Tahdeilla. Tapahtuma toteutettiin tänä vuonna poikkeuksellisesti yksipäiväisenä, maksuttomana puistopiknik -tapahtumana Poutunpuistossa.

Poutunpuisto ilmasta kuvattuna. Puistossa on lava, penkkejä ja pöytäryhmiä, joissa istuu yleisöä turvavälein.

Puistopiknik -tapahtuman aloitti koko perheen Onnimanni-päivä, joka järjestettiin yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliiton Nokian yhdistyksen kanssa. Iskelmä-Finlandia -palkitun lisäksi illan aikana päälavalla esiintyivät nokialaiset kevyen musiikin kiintotähdet Johanna Debreczeni, Ninni Martikainen, Jerkka Virtanen ja Pasi Kivimäki. Armas-lavalla kuultiin lisäksi paikallisia esiintyjiä.

Iskelmä-Finlandia -palkinto luovutettiin monipuolisen elämäntyön kevyen musiikin parissa tehneelle Arja Korisevalle. Tapahtuman yhteydessä luovutettiin myös Nokia-mitali 30-vuotisjuhliaan viettävälle Nokian Panimolle ansiokkaasta toiminnasta kaupungin hyväksi.

”Aluesuunnittelussa huomioitiin yleisölle mahdollisuus riittävien turvaetäisyyksien säilyttämiseen ja toteutus onnistui erittäin hyvin. Yleisön toiminta tapahtumassa ansaitsee pääsääntöisesti kiitettävän arvosanan, ” kertoo tuottaja Jukka Heinämäki tapahtumaa järjestävästä Onnensirkuksesta.

”Turvallisuusohjeita Poutunpuistossa noudatettiin esimerkillisesti”, kiittelee myös Nokian kaupungin vapaa-aikajohtaja Asta Engström.

Yhteensä puistossa vieraili päivän aikana runsaat 1000 kävijää. Lisäksi tapahtuman striimejä seurattiin aktiivisesti Facebookissa, YouTubessa sekä Aamulehden ja Nokian Uutisten verkkosivujen kautta. Striimi on katsottavissa verkossa vielä viikon ajan.

Katso Tapsan Tahtien striimi YouTubessa

Seuraavat Tapsan Tahdit järjestetään elokuussa 2022.

www.tapsantahdit.fi
www.facebook.com/tapsantahdit
IG: tapsantahdit_official
#tapsantahdit

Kuva: Mauri Kataja

Edit: Striimin rikkinäinen linkki korjattu 7.8.