Tapsan Tahtien iltakonsertit loppuunmyytyjä

Tapsan Tahdit juhlittiin viikonloppuna aurinkoisessa säässä Nokian Pirkkalaistorilla. Yhteensä 33. kertaa järjestetty festivaali on yksi Suomen vanhimmista kevyen musiikin tapahtumista.

Lauri Tähkä esiintyy Tapsan Tahdeilla.

Tapahtuman avajaisissa palkittiin 18. kerran Iskelmä-Finlandia voittaja. Tänä vuonna raati sanoittajalegenda Turkka Malin johdolla valitsi voittajaksi kevyen musiikin kiintotähden Vicky Rostin.

Tahtien iltatapahtumat perjantaina ja lauantaina olivat loppuunmyytyjä. ”Artistit kokevat tapahtuman, yleisön ja tunnelman mukavaksi. Tänne on aina kiva palata. Onkin äärimmäisen hienoa, että saamme vuosittain Nokialle esiintyjiksi Suomen eturivin tähtiä”, kommentoi tuottaja Jukka Heinämäki Onnensirkuksesta.

Tapsan Tahdit tarjosi maksutonta päiväohjelmaa, jossa nähtiin paikallisia esiintyjiä. Tämän vuoden uutuutena oli perheille suunnattu Onnimanni-päivä, jossa oli aktiviteettiä kaikenikäisille. Onnimanni-päivä järjestettiin yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliiton Nokian yhdistyksen kanssa.

Yhteensä tapahtuma keräsi yleisöä 11 000. Tapahtuman päättää tänään lauantaina Ikurin rock-ooppera, Popeda.

Tapsan Tahteja vietetään jälleen ensi vuonna 6.-8.8.2020.

www.tapsantahdit.fi
www.facebook.com/tapsantahdit