Tapsan Tahdit järjestetään maksuttomana puistopiknik-tapahtumana to 5.8.

Tapsan Tahteja ei tänä vuonna järjestetä täydessä laajuudessaan terveysturvallisuussyistä. Sen sijaan yleisölle on tarjolla maksuton puistopiknik-tapahtuma, jota voi seurata paikan päällä Nokian Poutunpuistossa tai etänä. Puistopiknikin koko ohjelma on nyt valmis.

Soittajia Tapsan Tahtien konsertissa.

Paikallisia esiintyjiä ja valtakunnallinen tähti

Puistopiknik on estradi paikallisille tekijöille ja valtakunnalliselle eturivin kevyen musiikin esiintyjälle, joka tänä vuonna palkitaan Iskelmä-Finlandialla.
Tapahtuma alkaa kello 15.00 koko perheen Onnimanni-päivällä, jonka ohjelma on tuotettu yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliiton Nokian yhdistyksen kanssa.

Onnimanni-päivässä Nokian karjalainen nuorisoseura ottaa lapset mukaan leikkeihin ja kansantansseihin. Lisäksi seuran kansantanssijat esiintyvät kansallispukujen tuuletuspäivän kunniaksi. Yleisöä viihdyttävät myös Mimmit-duo ja Nokian harmonikkakerho.

Iskelmä-Finlandia -seremonia

Alkuillasta klo 18.00 on luvassa valtakunnallisesti arvostetun ja tunnetun Iskelmä-Finlandia -palkinnon luovutus. Voittaja valitaan nyt 19. kerran ja sen valitsee ammattilaisraati. Palkinnon luovuttavat Iskelmä-Finlandia -palkintoraadin ja Nokian kaupungin edustajat.

Iskelmä-Finlandia -juhlallisuuksien lisäksi puistopiknikin iltatapahtumassa on tarjolla ”Nokian Tähdet” -konsertti, jossa esiintyvät Nokian iskelmätaivaan kiintotähdet Johanna Debreczeni, Ninni Martikainen, Jerkka Virtanen ja Pasi Kivimäki yhdessä Amorio-orkesterin kanssa. Lisäksi lavalla nähdään Waskivaarit.

Tapahtumassa luovutetaan myös Nokia-mitali. Nokian kaupunginhallitus myöntää mitalin tunnustuksena ansiokkaasta toiminnasta Nokian hyväksi. Mitalilla on palkittu vuodesta 1967 alkaen yhteensä 60 eri tahoa, joiden joukossa on muun muassa yhteiskunnallisia vaikuttajia, kulttuurin ja taiteen ammattilaisia, yrityksiä ja yhteisöjä.

Tapsan Tahtien puistopiknik-ilta huipentuu Iskelmä-Finlandia -palkitun konserttiin.

Lue lisää Tapsan Tahtien verkkosivuilta.

Lisätiedot:

Onnensirkus: tuottaja Jukka Heinämäki, 050 526 8957, jukka@tapsantahdit.fi

Nokian kaupunki: vapaa-aikajohtaja Asta Engström, 040 779 9068, asta.engstrom@nokiankaupunki.fi

ProPromotion Oy: tiedottaja Taija Holm, 040 748 3435, taija@propromotion.fi