Tampereen seudun ammattiopisto Tredun ja uuden yhtenäiskoulun asemakaavojen sekä Keskustan osayleiskaavamuutoksen yleisötilaisuus 15.1.

Tampereen seudun ammattiopisto Tredun ja uuden yhtenäiskoulun asemakaavojen sekä Keskustan osayleiskaavamuutoksen yleisötilaisuus järjestetään tiistaina 15.1.2019 klo 17.30 – 19 Nokia-salissa (Kylmänojankatu 3). Yleisötilaisuudessa esitellään alueen kehittämistä sekä asemakaava- ja yleiskaavaluonnoksia.

”Olemme nyt luonnosvaiheessa ja mielipiteitä suunnitelmista voi jättää kaupunkikehityspalveluiden kirjaamoon. Tavoitteenamme on saada kaavaehdotukset nähtäville kevään 2019 aikana”, kertoo kaavoitusarkkitehti Hannu Eerikäinen.

Lisätietoja:
kaavoitusarkkitehti Hannu Eerikäinen, puh. 040 133 4266