Talviliikuntapaikkojen kunnostukset toistaiseksi tauolla – vain Pohjois-Nokian latureittiä kunnostetaan

Hiihtolatujen kunnostus on luonnonlumen vähäisyyden vuoksi tällä hetkellä erittäin hankalaa. Latupohjat ovat kovia ja jäisiä, jonka vuoksi niiden kunnostaminen on hidastunut ja vaikeutunut. Latujen kunnostamista jatketaan seuraavan kerran lauantaina 15.1. Pohjois-Nokialla Koukkujärven eli Koukun majalta (Koukkujärventie 420).

Hiihtoladun kunnostamista moottorikelkalla Pohjois-Nokian latureitillä.

– Toivomme, että Pohjois-Nokian latureitillä hiihtävät noudattavat varovaisuutta, sillä reitillä on paikoitellen jäisiä ja haasteellisia kohtia kunnostuksesta huolimatta. Muiden latureittien kunnostuksesta joudumme toistaiseksi pitämään taukoa vähäisen lumimäärän vuoksi, sanoo liikuntapaikkapäällikkö Mika Lehtinen.

Luistelukenttien jäädytyksiä ei voida myöskään jatkaa lämpimän sään vuoksi toistaiseksi. Luistelukuntoiset kentät ovat normaalisti käytettävissä.

Lisätiedot:
Mika Lehtinen, liikuntapaikkapäällikkö, p. 044 486 0923