Taidesuunnistuksessa on Nokialla useita kohteita

Taidesuunnistus ry. järjestää Pirkanmaalla tulevana viikonloppuna 28.-29.4. Taidesuunnistus-tapahtuman, jolloin yleisöllä on mahdollisuus vierailla ateljeissa, työtiloissa, gallerioissa ja muissa näyttelypaikoissa tapaamassa tekijöitä työnsä äärellä. Nokialla on useita mielenkiintoisia kohteita.

Kevään 2018 Taidesuunnistuksen teemana on #lähitaide. Taidesuunnistuskohteet ovat auki sekä lauantaina että sunnuntaina kello 11-17 ja tapahtuman aikana kohteisiin on vapaa pääsy. Yleisö voi kysellä ja keskustella taiteesta, ostaa teoksia tai vain ihastella paikallista osaamista. Kevään kohteet löytyvät kunnittain Taidesuunnistuksen sivuilta, jossa on luettavissa myös Taidesuunnistus-katalogi.

Nokialla kohteita on useita:

Taidesuunnistuksen järjestää Taidesuunnistus ry, yleishyödyllinen yhdistys, jonka jäsenyhdistyksiä ovat Tampereen Taiteilijaseura ry, Modus ry, Valokuvakeskus Nykyaika ry, Rajataide ry ja Taito Pirkanmaa ry. Taidesuunnistus ry:n tarkoitus on taiteen, muotoilun ja käsityön kaupallisten edellytysten edistäminen Pirkanmaalla sekä paikallisen osaamisen esiin nostaminen. Pirkanmaan Taidesuunnistusta on järjestetty vuodesta 2004 alkaen Tampereella ja sen ympäryskunnissa.

Lisätietoja: www.taidesuunnistus.net