Sivistyslautakunnan päätöksiä 26.4.2024

Sivistyslautakunta kokoontui 26.4.2024. Tähän on koottu tietoja sivistyslautakunnan tekemistä päätöksistä. Tarkemmat tiedot käsitellyistä asioista löytyvät kokouksen pöytäkirjalta, joka julkaistaan verkossa 30.4.2024.

Varhaiskasvatuksen yksityisen palvelutuotannon palvelusetelin arvon muutos indeksiin perustuen 1.8.2024 alkaen

Sivistyslautakunta päätti yli kolmevuotiaan lapsen palvelusetelin arvoksi Nokian kaupungissa 949 euroa kuukaudessa 1.8.2024 alkaen.

Varhaiskasvatuksen palvelusetelisääntökirjan päivitys

Sivistyslautakunta päätti äänestyksen jälkeen

1. hyväksyä ja ottaa käyttöön päivitetyn palvelusetelisääntökirjan yleisen ja kuntakohtaisen osan 1.8.2024 alkaen
  2. hyväksyä ja ottaa käyttöön palvelusetelipäiväkotien uudet hoitoaika- ja asiakasmaksuportaat sekä palvelusetelikertoimet 1.8.2024 alkaen.

Oikaisuvaatimus ulkoliikuntatilojen käyttövuoroihin kaudella 2024, Nokian Pesis ry

Sivistyslautakunta päätti hylätä oikaisuvaatimuksen.

Sivistyslautakunnan kokousten esityslistat ja pöytäkirjat ovat haettavissa täältä: Esityslista- ja pöytäkirjahaku