Siuro-Linnavuoren päiväkodin kokonaisurakan hankinta keskeytetään

Siuro-Linnavuoren päiväkodin kokonaisurakan hankinta keskeytetään – saadun tarjouksen hintataso ylitti merkittävästi hankkeelle varatun määrärahan.

Nokian kaupunki järjesti avoimen urakkakilpailun Siuro-Linnavuoren alueen päiväkodin kokonaisurakasta. Hankinnassa saatiin vain yksi tarjous, joka ylitti merkittävästi hankkeelle varatun määrärahan. Nokian kaupunginhallitus päätti 19.12.2022 keskeyttää Siuro-Linnavuoren alueen päiväkodin kokonaisurakan hankinnan.

Nokian kaupunki tarkastelee markkinatilannetta ja hankinnan sisältöä uudelleen alkuvuonna 2023, ja harkitsee mahdollisen uuden hankinnan käynnistämistä. Tavoitteena on saada aikaan todellinen urakkakilpailu.

Siuro-Linnavuoren alueen varhaiskasvatus ja esiopetus toimivat tällä hetkellä neljässä eri toimipisteessä. Näistä osasta on tarkoitus luopua, kun uusi päiväkoti otetaan käyttöön. Toiminta jatkuu toistaiseksi nykyisissä toimipisteissä.