Perusturvajohtaja Sanna Rautalammi aloittaa työnsä Nokialla 8. helmikuuta

Nokian kaupungin uusi perusturvajohtaja, VTM, KTM Sanna Rautalammi aloittaa tehtävässään 8.2. Nokian kaupunginhallitus vahvisti hänen valintansa 1.2. Rautalammi on viimeksi työskennellyt Valkeakosken sosiaali- ja terveysjohtajana.

Perusturvajohtajan virkaa haki 18 henkilöä. Kaupunginvaltuusto valitsi Rautalammin virkaan yksimielisesti.

Perusturvajohtaja johtaa palvelualuetta kaupunkistrategian mukaisesti ja toimii perusturvalautakunnan esittelijänä. Hän kuuluu myös kaupungin johtoryhmään.

Perusturvan palvelualue vastaa sosiaali- ja terveyspalveluiden järjestämisestä ja tuottamisesta Nokialla sekä edistää kuntalaisten hyvinvointia, turvallisuutta ja terveyttä. Palvelualue on jaettu tulosalueina terveys-, perhe-, vammais- sekä ikäihmisten palveluihin.

Lisätiedot:
kaupunginjohtaja Eero Väätäinen, 03 5652 0001