Ohjatut liikuntaryhmät käynnistyvät 9.1.2023

Nokian liikuntapalveluiden ohjauskausi alkaa jälleen viikolla 2, paitsi Perhe Liik-Kiss ryhmät alkavat viikolla 3. Tarjolla on sekä avoimia liikuntaryhmiä että ilmoittautumisen vaativia ryhmiä. Tarjontaa löytyy sekä lapsiperheille, työikäisille että ikääntyneille. Tervetuloa mukaan liikkumaan!

vesijumppa

Ikääntyneiden liikuntaryhmät

Kausimaksulliset terveysliikuntaryhmät ovat suosittuja liikuntaryhmiä ikääntyneiden keskuudessa. Ryhmät kokoontuvat kerran viikossa 9.1.-8.5.2023. Ryhmissä on tarjolla vesijumppaa, kuntosalia, voima-tasapainojumppaa sekä venyttelyä. Ryhmissä on vielä tilaa ja mukaan voi ilmoittautua kaupungin verkkosivuilta tammikuun loppuun asti.

Matalankynnyksen liikuntaryhmät ovat maksuttomia ja niihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Ikääntyneille sopivia matalankynnyksen ryhmiä ovat tuolijumpat, matalankynnyksen jumppa sekä tasapainoryhmä. Nämä ryhmät sopivat myös aloittelijoille ja yli 75-vuotiaille. Ryhmiin voi osallistua myös apuvälineen ja avustajan kanssa.

Avoimet vesijumpparyhmät

Avoimissa vesijumpissa on sekä 30minuutin Kevyitä vesijumppia että 45minuutin rankempia Sporttivesijumppia. Kevyisiin vesijumppiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, vaan jumpparannekkeita (25kpl) aletaan myydä uimahallin kassalla 60minuuttia ennen jumpan alkua. Jumppa maksaa 3e + uimahallimaksu.

Sporttivesijumppiin liput ostetaan ennakkoon kaupungin verkkosivuilta. Paikat tulevat myyntiin 6 vuorokautta ennen jumppaa. Hinta 4e + uintimaksu.

Lapsiperheiden liikuntaryhmät

Perhe Liik-Kiss ryhmät ovat maksuttomia ja niihin ei tarvitse ennakkoilmoittautumista. Koko perheen pallokoulujen ohjauksesta vastaa Nokian KrP ja Perhetemppu kuperkeikan ohjauksesta vastaa Kalypso Vesitanssikoulu oy. Perhe Liik-Kiss ryhmät käynnistyvät 16.1.2023 alkavalla viikolla.

Hyppytunnilla kaikki kuntoaltaan hyppykorokkeet (1m, 3m ja 5m) ovat avoinna klo 14-15. Maksu 5-16 -vuotiailta 1e klo 13:30-14:30 välisenä aikana. Omatoimista hyppelyä, valvoja paikalla. Suunnattu uimataitoisille lapsille ja nuorille.

Uimakouluja järjestetään 5 vuotta täyttäneille nokialaisille lapsille. Varhaistaitoryhmissä on vielä tilaa ja tästä syystä ilmoittautumisaikaa on jatkettu. Ilmoittaudu mukaan kaupungin verkkosivuilta!

Liikuntapalveluiden kevätkauden ohjaustarjonta löytyy kokonaisuudessaan liikuntakalenterista: ohjatut liikuntaryhmät kevät 2023 (pdf)