Ohjatut ulkoliikuntatoiminnot ovat tauolla 8.-28.3.2021.

Tiukentuneista rajoituksista johtuen toiminnot ovat tauolla 8.-28.3.2021. Seuraavista mahdollisista ohjatuista ulkoliikuntatoiminnoista tiedotamme myöhemmin.

Liikuntapalvelut järjestää ohjattuja maksuttomia ulkotoimintoja pienryhmille Poutunpuiston läheisyydessä. Toimintoihin tulee ilmoittautua ennakkoon jokaiselle kerralle erikseen. Tulethan toimintoihin vain terveenä ja pidäthän riittävän turvavälin muihin osallistujiin ja ohjaajaan.

Ryhmät:

• Ohjattu kiertoharjoittelu
    • Kyltein opastettu kiertoharjoittelu Poutunpuistossa, ohjaaja paikalla. Liikkeitä on eri tasoisia ja liikkeet on mahdollisuus tehdä myös penkkejä tai omaa rollaattoria apuna käyttäen.
  • Voima- ja tasapainojumppa
    • Monipuolista ohjattua voima- ja tasapainoharjoittelua seisten, välineillä tai ilman.
  •  Sauvakävelytekniikan opastusta + sauvajumppa
    • Ohjattu sauvakävelytekniikan opastus, lyhyt lenkki ja lopuksi jumppaa sauvoja apuna käyttäen. Paikan päällä on muutamia lainasauvoja, mutta suosittelemme ottamaan omat kävely/hiihtosauvat. Ilmoitathan lainavälineiden tarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä.

Kokoontuminen Poutunpuiston lavan edessä. Kaikissa ryhmissä liikevaihtoehtoja on monentasoisia ja ne sopivat monen eri kuntoisille, myös liikuntaa aloittaville. Talvisista olosuhteista johtuen tunnille pääsy ei kuitenkaan ole esteetöntä, eikä kaikki toiminta välttämättä sovellu liikuntarajoitteisille. Kiertoharjoittelu sopii myös rollaattorin tai muun kävelyapuvälineen kanssa liikkujalle, mutta ei pyörätuolilla liikkuville.

Ilmoittautumisohjeet:

Ilmoittaudu ennakkoon edeltävänä päivänä klo 16.00 mennessä. Ilmoittautua voi tekstiviestillä numeroon 040 844 3904 tai sähköpostitse osoitteeseen uimahalli@nokiankaupunki.fi. Mukaan mahtuu 9hlö/ryhmä. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmä kokoontuu jos ilmoittautumisia tulee vähintään 3hlö/kerta. Kirjaa viestiin ilmoittautujan nimi ja ikä sekä ryhmän nimi ja ajankohta.

Pidätämme oikeudet muutoksiin. Säävaraus, huonolla säällä jumppa perutaan. Peruuntumisista ja muutoksista ilmoitetaan ilmoittautuneille, viimeistään tuntia ennen jumpan alkua. Muutokset päivitetään myös tälle sivustolle.

Päivitetty 5.3.2021