Nuorten valokuvakilpailussa lähes 100 osallistujaa

Alfred Kordelinin säätiön Nokian kaupungin rahaston nuorille suunnatun valokuvakilpailun raati on kokoontunut ja valinnut palkittavat kuvat. Palkittaviin kuvaajiin ja heidän huoltajiinsa on oltu yhteydessä. Palkittavat kuvaajat ja voittajakuvat julkistetaan 28.4.2022.

Kilpailuun osallistuneita oli lähes 100 nuorta ja kilpailukuvia yli 200 yksittäistä kuvaa. Kilpailuun saapuneiden valokuvien määrä ylitti ennakko-odotukset ja raati piti valokuvien laittamista paremmuusjärjestykseen vaikeana tehtävänä, koska valokuvat olivat kauttaaltaan korkeatasoisia, mielenkiintoisia ja tehtävänannon mukaisia.

Alfred Kordelinin säätiö ja Nokian kaupunki kiittävät lämpimästi kilpailuun osallistuneita ja toivovat kaikkien kuvaajien jatkavan valokuvausharrastusta jatkossakin.

Lisätiedot:

Saara Terva