Nuorisovaltuuston jäsenhaku vuodelle 2021

Nokian nuorisovaltuuston jäsenet ja toimihenkilöt vuodelle 2021 valitaan nuorisofoorumissa, joka järjestetään etänä to 28.1.2021 kello 18:00 alkaen Teams palvelussa. Nuorisovaltuustoon voivat hakea kaikki Nokialla asuvat tai opiskelevat 13–21-vuotiaat nuoret.

Voit halutessasi ilmoittaa osallistumisesi nuorisofoorumiin sähköpostilla osoitteeseen nuorisovaltuusto(a)nokiankaupunki.fi saat tällöin ilmoituksen tapahtumasta sekä linkin kokoukseen. Kokoukseen voi myös liittyä alla olevasta linkistä.

Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Nuorisovaltuusto on nokialaisten nuorten vaikuttamistoimielin, jonka ensisijainen tehtävä on edustaa nokialaisia nuoria kaupungin päätöksenteossa. Lisäksi nuorisovaltuusto on mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia. Nuorisovaltuusto kokoustaa Kirjasto- ja kulttuuritalo Virrassa 1–3 kertaa kuukaudessa. Korona- aikana kokoukset pidetään etänä Teams palvelun kautta.