Nuorisopalveluiden uudet toimitilat

Muutto Pirkkalaistorin kiinteistöön on alkanut. Kirjasto- ja kulttuuritalo Virrasta muuttaa nuorisotila Nuksu sekä toimistotilat ja Kylmänojankadulta etsivien nuorisotyöntekijöiden toimipiste. Toiminta pyritään aloittamaan uusissa tiloissa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään elokuussa heti nuorisopalveluiden kesätauon jälkeen.

Muuton ajan nuorisotilaa ei voida pitää auki. Tämän vuoksi nuorisotyöntekijät jalkautuvat nuorten pariin ympäri Nokiaa. Jalkautuvan nuorisotyön yleinen tavoite on kohdata nuoret siellä, missä he itse liikkuvat. Harjuniityn nuorisotila on avoinna normaalisti. Kaikki muukin nuorisopalveluiden tavanomainen toiminta jatkuu normaalisti kesälomatoiminnan alkuun saakka.

Aukioloajat, tarkemmat tiedot toiminnasta sekä muut ajankohtaiset asiat löydät nuorisopalveluiden omilta verkkosivuilta Nuorisopalveluissa NYT – Nokian kaupunki. Tiedotamme asiasta lisää muuton edetessä.

Lisätietoja asiasta antaa Hanna Savikko-Koskela, nuorisopalvelupäällikkö.

0408443902 tai etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi