Nokian uuden kirjasto- ja kulttuuritalon kahvilayrittäjäksi valittiin Projektitoimisto Massive Osuuskunta

Sivistyslautakunta on kokouksessaan 5.6.2019 valinnut kirjasto- ja kulttuuritalon kahvilayrittäjän. Projektitoimisto Massive Osuuskunta pitää tällä hetkellä myös kulttuuritalo Laikun kahvilaa Tampereella.

Nokian kaupunki haki toimijaa, joka sitoutuu talon toiminnan kehittämiseen, yhteisöllisyyden lisäämiseen sekä yhteistyöhön kaupungin ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Kahvila palvelee yleisöä vähintään arkisin säännöllisin aukioloin. Yrittäjä sitoutuu myös pitämään tarvittaessa kahvilan avoinna kiinteän aukioloaikansa ulkopuolella, kun talossa on ennalta sovittuja tilaisuuksia. Kahvilatoiminnan lisäksi yrittäjä tarjoaa talon tilaisuuksiin asiakkaiden toiveiden mukaisia pitopalveluita ennakkovarauksesta.

Tarjouksia jätettiin yhteensä neljä.

”On hienoa, että uuden talon kahvilatoiminnan järjestäminen herätti mielenkiintoa ja saimme hyviä tarjouksia. Odotamme innolla yhteistyötä valitun yrittäjän kanssa.”, vapaa-aikajohtaja Marko Ojala kertoo.

”Kahvila on kaikille avoin koko kaupungin oma olohuone. Kahvilapalvelut tarjoavat maukkaita elämyksiä kaikille asiakkaille. Työpaikkana olemme motivoiva, inspiroiva ja kannustava.”, Projektitoimisto Massive Osuuskunta kuvailee toimintaansa tarjouksessaan.

Uusi kirjasto- ja kulttuuritalo avataan yleisölle alkuvuonna 2020. Tarkoituksena on, että kahvila avautuu myös samaan aikaan.

Lisätietoja:
Marko Ojala