Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virtaan avataan uusi kahvila – Kahvila Eepos on kaikkien kaupunkilaisten olohuone

Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virta avataan Minna Canthin päivänä 19.3.2020. Samaan aikaan talon 2. kerroksessa avataan kahvila Eepos, joka täydentää Nokian keskustan kahvilatarjontaa.

Eepos tarjoaa kahvilapalveluja rennolla otteella kaikille kaupunkilaisille. Perinteisten kahvilatuotteiden lisäksi kahvilassa on tarjolla maukasta keittolounasta ma–pe klo 10.30–14. Eepoksesta voi tilata myös kokoustarjoilut talossa järjestettäviin tilaisuuksiin.

”Haluamme olla mukana luomassa Nokialle modernia kahvilakulttuuria ja miellyttävää käyntikokemusta kirjasto- ja kulttuuritalossa”, kertoo yrittäjänä toimiva Nico Siukola.

Kahvila Eepos on avoinna arkisin klo 10 – 18 ja lauantaisin klo 10 – 15. Kahvilassa on kolmisenkymmentä asiakaspaikkaa, ja tuotteita voi ostaa mukaan Virran muissa tiloissa nautittavaksi. Kesäaikaan kahvit voi nauttia myös ulkoterassilla.

Virran kahvilatilat on vuokrattu yrittäjälle keväällä 2019 järjestetyn avoimen haun perusteella. Kahvilayrittäjäksi valittiin Projektitoimisto Massive Osuuskunta. Osuuskunnalla on kahvila myös Tampereella kulttuuritalo Laikussa.

Kahvilapalveluiden lisäksi Eepoksesta löytyvät Nokian pääkirjaston digitaaliset e-lehdet ja Visit Nokian matkailuinfopiste.

Mitä sinä haluaisit tänään tehdä? Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virta on kaiken ikäisten kaupunkilaisten yhteisen tekemisen paikka, joka yhdistää pääkirjaston, nuorisotilat, kahvilan, näyttelyt ja monipuoliset kulttuuripalvelut. Virta tuo Nokian keskustaan palveluja, aktiivista tekemistä ja elämyksiä. Talo on avoinna arkisin klo 9 – 20 ja lauantaisin klo 9 – 15.

Lue lisää ja katso Virran eri palveluiden tarkemmat aukioloajat

Nokian kaupunki
Marko Ojala