Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virta avataan yleisölle 19.3.2020

Vapaa-aikajaosto päätti 22.1.2020 kirjasto- ja kulttuuritalo Virran aukioloista. Kirjaston ja nuorisotilan aukiolot laajenevat. Myös taidetilat ovat auki aamusta iltaan.

Virran kolmannessa kerroksessa sijaitsevat muun muassa musiikki ja elokuvaosasto sekä infopiste.

Kirjasto- ja kulttuuritalo Virta avataan yleisölle Minna Canthin ja tasa-arvon päivänä 19.3.2020. Monipuolista avajaisohjelmaa on luvassa 3.-4.4.2020.

Vapaa-aikajaosto päätti Virran aukioloista seuraavasti:

Kirjasto:
ma-pe 9-20 (9-10 omatoimista asiointia)
la 9-15 (9-10 omatoimista asiointia)
su suljettu

Taidetilat Romu ja Raami:
Taidetilat ovat auki kirjaston aukiolojen mukaan. Näyttelykohtaiset muutokset
aukioloihin ovat mahdollisia.

Nuorisotila:
ma-to 16-20
pe 16-22
la (pariton viikko) 17-23

Vapaa-aikapalvelujen toimisto:
ma-pe 9-15
Ennakkoon sovittaessa mahdollisuus asiointiin klo 8-9 tai 15-18.

”Seuraamme kevään ajan, miten nämä aukiolot asiakkaiden ja henkilökunnan näkökulmista toimivat. Tavoitteena on myös lisätä kirjaston omatoimiaukioloja myöhemmin, kun avaushulinat ovat hieman rauhoittuneet”, vapaa-aikajohtaja Marko Ojala kertoo.

Lisätietoja antaa Marko Ojala, vapaa-aikajohtaja, p. 040 779 9068, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi.

Lue lisää Virrasta

Kuva: Virran tiloja kalustetaan parhaillaan pääkirjaston, nuoriso- ja kulttuuripalveluiden muuttoa varten.