Nokian kaupunki hakee uutta sivistysjohtajaa

Nokian kaupunki hakee uutta sivistysjohtajaa Pauliina Pikan siirtyessä Pälkäneen kunnanjohtajaksi. Sivistyspalveluiden tehtäviin kuuluvat opetuksen, varhaiskasvatuksen ja vapaa-ajan palvelut. Palvelualueella työskentelee vajaa 1000 työntekijää ja sen vuosittainen budjetti on noin 56 milj. euroa. Sivistysjohtaja kuuluu kaupungin johtoryhmään.

Nokian keskusta ylhäältäpäin kuvattuna.

Palvelualuejohtajan tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää vahvaa talous- ja henkilöstöjohtamista, kykyä innostaa ja uudistaa, ymmärrystä digitaalisten työvälineiden tuomista uusista mahdollisuuksista, taitoa hallita laajoja kehittämiskokonaisuuksia, tuloksiin johtavaa työotetta ja kykyä edetä päämäärätietoisesti sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Uudelta sivistysjohtajalta odotetaan visiota, kuinka muuttuvassa toimintaympäristössä edistetään kestävästi ihmisten hyvinvointia. Kaupunki investoi vahvasti turvallisiin ja terveellisiin toimitiloihin. Nokia on myös mukana UNICEF:in Lapsiystävällinen kunta -mallissa.

Hakuaika päättyy 22.3.2021 klo 15.00.

Tarkat tiedot kelpoisuusvaatimuksista ja tehtävän hoitamiseen tarvittavista edellytyksistä ovat Kuntarekry-palvelussa: Sivistysjohtajan hakuilmoitus

Lisätiedot:

Kaupunginjohtaja Eero Väätäinen,
03 5652 0001, eero.vaatainen@nokiankaupunki.fi

Sivistysjohtaja Pauliina Pikka,
040 1334 770, pauliina.pikka@nokiankaupunki.fi

Konsulttijohtaja Ari Juvonen, Eezy Personnel Oy
040 721 7799, ari.juvonen@eezy.fi

Nokia on kasvava, lähes 35 000 asukkaan kaupunki Pirkanmaalla, vetovoimaisella Tampereen kaupunkiseudulla. Kaunis luonto, hyvät palvelut ja keskeinen sijainti tarjoavat erinomaiset edellytykset asumiselle ja työskentelylle. Nokialla toimii yli 1800 yritystä ja kaupungilla on monipuolinen elinkeinorakenne sekä vahva teollisuus. Kaupunki investoi ja uudistuu voimakkaasti, nyt rakennamme moderneja kouluja ja hyvinvointikeskusta. Täällä syntyy uutta.

Uutisen valokuva: Mikko Ovaska