Nokian kaupunginvaltuuston syyskauden ensimmäinen kokous pidetään 12. syyskuuta klo 18

Maanantaina 12. syyskuuta kaupunginvaltuuston kokouksessa käsitellään Tampereen kaupunkiseudun seutustrategiaehdotusta, Nokian kaupungin elinkeino-ohjelmaa 2022 – 2030 sekä Nokian kaupungin hyvinvointiohjelmaa 2022 - 2030. Esityslistalla on myös osavuosikatsaus, asemakaavan muutoksia sekä lisämäärärahaesityksiä. Kokousta voi seurata klo 18 alkaen suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalta.

Nokian kaupunginvaltuusto kaupungintalon valtuustosalissa.

Esityslista on luettavissa verkossa kokonaisuudessaan: Nokian kaupunginvaltuuston 12.9. kokouksen esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon sisällä kokouksesta.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23.

Kaupunki julkaisee valtuuston kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuillaan tiistaina 13.9. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 16.9.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,