Nokian kaupunginvaltuuston kokous

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 13.11. klo 18.00.

Nokian vaakuna kaupungintalolla

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 13. marraskuuta klo 18 alkaen. Valtuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalissa (Harjukatu 23).

Valtuusto päättää kokouksessaan muun muassa vuoden 2023 muutostalousarviosta, vuoden 2024 kiinteistöveroprosenteista sekä 2024 tuloveroprosentista. Valtuusto käsittelee kokouksessa myös esitystä Taivalkunnan ja Vahalahden koulujen lakkauttamisesta lukuvuoden 2024-2025 alusta lukien.

Koko esityslista löytyy Nokian kaupungin kotisivuilta.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä (Harjukatu 23) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla, Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 14.11. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 17.11.