Nokian kaupunginvaltuuston kokous pidetään 14. marraskuuta klo 18

Maanantaina 14. marraskuuta kaupunginvaltuuston kokouksessa käsitellään tuloveroprosentin sekä kiinteistöveroprosentin määräämistä vuodelle 2023, sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan perusteita sekä kokouksia sekä pöytäkirjojen nähtävänä pitämistä vuodelle 2023. Esityslistalla on myös palloiluhallin lisämäärärahaesitys sekä nuorisovaltuuston edustajien valtuustoaloite lukihäiriön testaamisesta Nokialla.

Nokian kaupunginvaltuusto kaupungintalon valtuustosalissa.

Esityslista on luettavissa verkossa kokonaisuudessaan: Nokian kaupunginvaltuuston 14.11. kokouksen esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon sisällä kokouksesta.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23.

Kaupunki julkaisee valtuuston kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuillaan tiistaina 15.11. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 18.11.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,