Nokian kaupunginvaltuuston kokous pidetään 10. lokakuuta klo 18

Maanantaina 10. lokakuuta kaupunginvaltuuston kokouksessa käsitellään muutostalousarvioesitystä vuodelle 2022. Esityslistalla on myös kaupunginvaltuuston huoneentaulu sekä lausunto vuoden 2021 arviointikertomuksesta aiheutuvista toimenpiteistä. Kokousta voi seurata klo 18 alkaen suorana lähetyksenä kaupungin Youtube-kanavalta.

Esityslista on luettavissa verkossa kokonaisuudessaan: Nokian kaupunginvaltuuston 10.10. kokouksen esityslista.

Suora lähetys kokouksesta ja myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin YouTube-kanavalta. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon sisällä kokouksesta.

Yleisö voi seurata kokousta myös paikan päällä kaupungintalon valtuustosalissa, osoitteessa Harjukatu 23.

Kaupunki julkaisee valtuuston kokouksen päätöstiedotteen verkkosivuillaan tiistaina 11.10. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 14.10.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,