Nokian kaupunginvaltuuston kokous maanantaina 11.12. kello 10

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu vuoden viimeiseen kokoukseen maanantaina 11. joulukuuta. Kokous alkaa poikkeuksellisesti jo kello 10. Valtuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalissa (Harjukatu 23).

Valtuusto päättää tällä kertaa muun muassa vuoden 2024 talousarviosta sekä vuosien 2024-2026 taloussuunnitelmasta, Nokian ratapihan kehittäminen -hankkeen päivitetystä toteuttamissopimuksesta sekä Sarpatintien kerrostalokorttelin asemakaavamuutoksesta.

Koko esityslista löytyy Nokian kaupungin kotisivuilta.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä (Harjukatu 23) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla, Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 12.12. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 15.12.