Nokian kaupunginvaltuuston kokous

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu tämän vuoden ensimmäiseen kokoukseensa maanantaina 19. helmikuuta klo 18 alkaen. Valtuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalissa (Harjukatu 23).

Valtuuston kokouksen lista-asioina ovat tällä kertaa muun muassa Hiilineutraali Nokia 2030 -ilmastoraportti sekä vuoden 2023 Elinympäristöohjelman raportointi.

Koko esityslista löytyy Nokian kaupungin kotisivuilta.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä (Harjukatu 23) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla, Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 20.2. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 23.2.