Nokian kaupunginvaltuusto päättää ensi vuoden talousarviosta ja palloiluhallihankkeen käynnistämisestä 13.12.

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 13.12. klo 10 alkaen. Esityslistalla on ensi vuoden talousarviosta ja vuosien 2022-2024 taloussuunnitelmasta päättäminen. Lisäksi valtuusto käsittelee muun muassa uuden palloiluhallin rakennushankkeen käynnistämistä ja useita talousarvioon liittyviä valtuustoaloitteita. Yleisö voi seurata kokousta verkossa suorana lähetyksenä.

Huonontuneen koronatilanteen vuoksi kokous pidetään sähköisesti Teams-yhteydellä. Suora lähetys talousarviokokouksesta sekä myöhemmin kokoustallenne ovat katsottavissa Nokian kaupungin Youtube-kanavalla.

Twitterissä kokousta voi seurata tunnisteella #NokiaValtuusto.

Kaupunki tiedottaa valtuuston päätöksistä verkkosivuilla kokousta seuraavana päivänä. Pöytäkirja julkaistaan verkossa perjantaina 17.12.

Esityslista: Nokian kaupunginvaltuuston 13.12. kokouksen esityslista

Lisätiedot: