Nokian kaupunginvaltuusto päättää ensi vuoden talousarviosta 9.12.

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 9. joulukuuta klo 10. Tavallista pidemmän kokouksen esityslistalla on ensi vuoden talousarviosta ja vuosien 2020–2022 taloussuunnitelmasta päättäminen. Lisäksi valtuusto käsittelee kokouksessaan muun muassa Taivalkunnan ja Vahalahden koulujen tulevaisuutta.

Nokian kaupungin talousarvio 2020 infograafi. Tuotot: vuokratuotot 5 M €, Muut tuotot 4 M €, myyntituotot 6 M €, maksutuotot 15 M €, valtionosuudet 41 M €, verotulot 148 M €. Tuotot: Investoinnit 31 M €, perusturva 98 M €, kaupunkikehitys 12 M €, sivistys 54 M €, demokratia ja yhteistoiminta 4 M €, konsernipalvelut 30 M €.

Valtuuston kokousta voi seurata yleisölehteriltä (Kaupungintalo, Harjukatu 23, 2. krs.). Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokouksen pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 13.12.

Esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston kokouksen 9.12. esityslista

Kuva: Satu Cozens