Nokian kaupunginvaltuusto päättää ensi vuoden talousarviosta 7.12.

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 7. joulukuuta klo 10. Kokous pidetään sähköisenä kokouksena. Kokouksen esityslistalla on ensi vuoden talousarviosta ja 2021-2023 taloussuunnitelmasta päättäminen. Lisäksi valtuusto käsittelee kokouksessaan muun muassa perusturvajohtajan valintaa ja Nokian rantojen käytön visiota.

Valtuuston sähköistä kokousta voi seurata valtuustosalissa (Kaupungintalo, Harjukatu 23, 2. krs.). Yleisön määrä on rajattu enintään 10 henkilöön voimassaolevat kokoontumisrajoitukset huomioon ottaen.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Tiedotamme kokouksen päätöksistä kaupungin verkkosivuilla kokouksen jälkeisenä tiistaina 8.12. Valtuuston kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa perjantaina 11.12.

Esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston kokouksen 7.12. esityslista