Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 9.9.

Nokian kaupunginvaltuuston syyskauden ensimmäinen kokous pidetään maanantaina 9. syyskuuta klo 18. Kokouksen esityslistalla on esimerkiksi ehdotus tilapalveluiden lisämäärärahasta käyttörahatalouteen sekä investointimäärärahojen siirrosta uusille investointikohteille. Muutostarpeet johtuvat yllättävistä kustannuksista, kuten laitteiden rikkoontumisista ja kosteusvaurioiden korjaamisesta.

Esityslistalla on lisäksi muun muassa asemakaavan muutosehdotus, joka koskee Tredun omistamaa tonttia Kankaantaankadulla. Tavoitteena on mahdollistaa uusien ammattioppilaitoksen rakennusten, Nokian lukion sekä uuden monitoimihallin rakentaminen tontille. Kaavamuutoksella tonttia on tarkoitus laajentaa hieman Kyyninpuiston alueelle.

Koko esityslista on luettavissa täällä: kaupunginvaltuuston kokouksen 9.9.2019 esityslista.

Valtuuston kokousta voi seurata yleisölehteriltä (Kaupungintalo, Harjukatu 23, 2. krs.). Seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokouksen pöytäkirja julkaistaan Nokian kaupungin verkkosivuilla perjantaina 13.9.