Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 7.10.

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 7. lokakuuta klo 18. Kokouksen esityslistalla on muun muassa asemakaava ja asemakaavan muutosehdotus alueella, joka sijaitsee Tanhuankadun ja Rounionkadun risteyksessä. Tavoitteena on mahdollistaa alueen rakentuminen pientalo-, rivitalo- ja kerrostaloalueeksi.

Valtuuston kokousta voi seurata yleisölehteriltä (Kaupungintalo, Harjukatu 23, 2. krs.). Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokouksen pöytäkirjat julkaistaan kaupungin verkkosivuilla perjantaina 11.10.

Esityslista on luettavissa kokonaisuudessaan verkossa: Kaupunginvaltuuston kokouksen 7.10. esityslista.