Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 7.9.

Nokian kaupunginvaltuusto pitää sähköisen kokouksen maanantaina 7. syyskuuta klo 18. Kokous on syyskauden ensimmäinen.

Esityslistalla on muun muassa kaikki kaupungin tulosalueet kattava lisätalousarvio tälle vuodelle sekä valtion ja Tampereen kaupunkiseudun välinen maankäytön, asumisen ja liikenteen (MAL) sopimus vuosille 2020-2023. Kokouksessa käsitellään myös esimerkiksi hallintosäännön muuttamista sekä mahdollista virheellistä menettelyä luottamustoimessa.

Kokous toteutetaan Teams-sovelluksella. Kaikki valtuutetut osallistuvat kokoukseen sähköisesti ja ovat sovelluksen avulla näkö- ja ääniyhteydessä toisiinsa.

Yleisö voi seurata sähköistä kokousta kaupungintalon valtuustosalissa osoitteessa Harjukatu 23. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivuilla tiistaina 8.9. Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 11.9.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Valtuuston kokouksen esityslista.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela, 044 486 0905