Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 5.10.

Nokian kaupunginvaltuusto pitää jälleen sähköisen kokouksen maanantaina 5. lokakuuta klo. 18.

Esityslistalla on muun muassa eron myöntäminen perusturvajohtaja Eeva Halmeelle sekä kahden asemakaavan muutoksen hyväksyminen. Asemakaavojen muutokset koskevat Jokipolventien ja Laajanojan välistä kaavoittamatonta aluetta ja Jokipolventien varren lähivirkistysaluetta.

Kokous toteutetaan Teams-sovelluksella. Kaikki valtuutetut osallistuvat kokoukseen sähköisesti ja ovat sovelluksen avulla näkö- ja ääniyhteydessä toisiinsa.

Yleisö voi seurata sähköistä kokousta kaupungintalon valtuustosalissa osoitteessa Harjukatu 23 kokoontumisrajoitukset huomioiden. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto. Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivuilla tiistaina 6.10. Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 9.10.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Valtuuston kokouksen esityslista 5.10.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela, 044 486 0905