Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 22.3.

Nokian kaupunginvaltuusto pitää sähköisen kokouksen maanantaina 22.3. klo 18. Kokouksen esityslistalla on esimerkiksi hallintosäännön muutosehdotus, jossa yhtenä asiana ovat luottamushenkilöiden palkkiot. Niitä esitetään korotettavaksi jotta palkkiot vastaisivat paremmin muun kaupunkiseudun tasoa. Korotukset tulisivat voimaan uuden valtuustokauden alusta.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston kokouksen 22.3. esityslista.

Kokous toteutetaan Teams-sovelluksella. Yleisö voi seurata sähköistä kokousta kaupungintalon valtuustosalissa osoitteessa Harjukatu 23 kokoontumisrajoitukset huomioiden. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivuilla tiistaina 23.3. Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 26.3.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,