Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 15. helmikuuta

Nokian kaupunginvaltuusto pitää sähköisen kokouksen maanantaina 15.2. klo 18. Kokouksen esityslistalla on muun muassa kaksi asemakaavan muutosehdotusta. Ehdotukset koskevat Hauroistentie 2:ssa olevia tontteja ja Halkoniemen virkistysaluetta.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Nokian kaupunginvaltuuston kokouksen 15.2. esityslista.

Kokous toteutetaan Teams-sovelluksella. Yleisö voi seurata sähköistä kokousta kaupungintalon valtuustosalissa osoitteessa Harjukatu 23 kokoontumisrajoitukset huomioiden. Salissa noudatetaan turvaetäisyyksiä ja hyvää käsihygieniaa.

Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivuilla tiistaina 16.2. Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 19.2.

Lisätiedot:
hallintojohtaja Hanna Vuojela,