Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu 10. helmikuuta

Nokian kaupunginvaltuuston vuoden ensimmäinen kokous on maanantaina 10. helmikuuta klo 18. Kokouksen esityslistalla on kaksi asemakaavan muutosehdotusta ja kaksi valtuustoaloitetta.

Valtuusto käsittelee kokouksessa asemakaavan muutosehdotusta osoitteessa Kalkuntie 20. Alueella on rakentamaton kortteli, suojaviheralue ja leikkipuisto. Kaavaa halutaan muuttaa alueelta löydettyjen luontoarvojen takia.

Toinen käsiteltävä asemakaavan muutosehdotus koskee aluetta osoitteessa Sotkanlinnankatu 1. Kaavamuutoksen tavoitteena on jakaa pientalotontti kolmeksi tontiksi ja nostaa rakennusoikeutta.

Koko esityslista on luettavissa täällä: Kaupunginvaltuuston 10.2.2020 esityslista.

Valtuuston kokousta voi seurata yleisölehteriltä (Kaupungintalo, Harjukatu 23, 2. krs.). Kokouksen seuraaminen onnistuu myös Twitterissä: kaupungin tiedotus twiittaa kokouksesta tunnisteella #Nokiankaupunginvaltuusto.

Valtuuston kokousten päätöksistä julkaistaan uutinen kaupungin verkkosivulla tiistaina 11.2.

Pöytäkirjat julkaistaan verkossa perjantaina 14.2.