Nokian kaupungin markkinointipäällikkö Laura Niittymäki siirtyy uusiin tehtäviin. Niittymäki aloittaa markkinointipäällikkönä Hiedanrannan Kehitys Oy:llä 8.1.2024. Hiedanrannan Kehitys on Tampereen kaupungin omistama osakeyhtiö, joka vastaa Hiedanrannan alueen kehittämisestä. Tulevassa tehtävässään Niittymäki vastaa uuden Hiedanrannan asuinalueen sekä Tehtaan markkinoinnista ja viestinnästä sekä alueen brändikuvan luonnista ja hallinnasta.

Niittymäki on työskennellyt Nokian kaupungilla vuodesta 2017 lähtien. Hän on vastannut kaupungin elinvoimaa ja kilpailukykyä tukevasta kaupunkimarkkinoinnista, Nokian kaupungin brändityöstä sekä kaupunkikehityspalvelut-palvelualueen viestinnästä.

Niittymäen rooli Nokian kaupungin uuden brändin rakentamisessa ja markkinoinnin kehittämisessä on ollut keskeinen.

– Lauran lähtö on kaupungille iso menetys. Mutta olemme luonnollisesti myös iloisia hänen puolestaan uudesta vastuullisesta tehtävästä yhden Tampereen seudun keskeisimpien kaupunkikehityshankkeiden markkinoinnissa, toteaa Nokian kaupungin kaupunkikehitysjohtaja Mikko Nieminen.

Nokian kaupunki käynnistää uuden markkinointipäällikön rekrytoinnin mahdollisimman pian.

Lisätiedot:
Laura Niittymäki, markkinointipäällikkö, p. 040 133 4754