Nokian kaupungin kunnossapidettävät luistinradat ja kaukalot

Menkalan ja Keskuskentän kaukaloissa sekä avojäillä pääsee nyt luistelemaan!

Nokialla luistelukuntoiset kaukalot ja kentät löytyvät tällä hetkellä Menkalasta ja keskusurheilukentältä.

Koulujen jääkenttien jäädytykset jatkuvat ti- iltaan asti ja keskiviikkona jatketaan aamusta alkaen.
Kaikki Nokian kaupungin ylläpitämät luistelukentät pyritään pitämään kunnossa sääolosuhteiden mukaan.

Seuraa luistelukenttien jäädytystilannetta  ja latujen valmistumista karttasovelluksesta.

Latutilanne:

Pohjois-Nokian latupohjien kunnostaminen aloitettiin ma 4.1.2021. Alikulkujen lumetukset on myös aloitettu ja niitä jatketaan edelleen.

Vapaan hiihtotavan reittejä on hiihdettävissä mm. Porintien alikulun P-paikalta aina Antilan maille saakka. Koukkujärven majan lähistöltä löytyy myös perinteisellä hiihtotavalla hiihdettävää reittiä.

Latujen kunnostus jatkuu to 7.1.2021.