Nokian kaupungin kesätyöpaikkojen haku alkaa 10.3.2020

Nokian kaupungin kesätyö ja -harjoittelupaikkojen haku alkaa 10.3. ja päättyy 25.3. klo 15. Kaupunki tarjoaa tulevana kesänä 70 työpaikkaa eri ikäisille nuorille 15-vuotiaasta alkaen. Osaan kesätöistä edellytetään 16 tai 18 vuoden ikää.

Kesäopas opastaa Hinttalan kotiseutumuseossa. Taustalla takka ja etualalla asiakas.

Tarjolla on monipuolisesti erilaisia työtehtäviä esimerkiksi viheralueiden kunnossapidossa, uimarannoilla, kaupungin päiväkodeissa, kotiseutumuseossa sekä ikäihmisten kotihoidossa ja Vihnuskodissa. Työpaikkojen joukossa on myös tehtäviä, joihin odotetaan alan opintoja tai ajokorttia.

Kaikki kesätyö- ja harjoittelupaikat aukeavat Kuntarekryn sähköiseen palveluun tiistaina 10.3. osoitteessa www.kuntarekry.fi. Työpaikkoja voi hakea vain netissä. Valinnoista ilmoitetaan hakijoille huhtikuun loppuun mennessä.

Kuva: Mikko Ovaska