Nokian kaupungin henkilöstöravintolapalveluille etsitään tuottajaa

Nokian kaupunki kilpailuttaa henkilöstöravintolapalveluiden tuottamisen Nokian kaupungin tiloissa (osoitteessa Harjukatu 21, Nokia) sekä kokouspalveluiden toteuttamisen kaupungintalon ja virastotalon tiloihin. Lounasruokailijat ovat sekä kaupungin työntekijöitä että ulkopuolisia asiakkaita. Tutustu hankintaan Tarjouspalvelu.fi -portaalissa ja jätä hakemuksesi viimeistään 22.3.2023.

TILAT

Nokian virastotalolla sijaitsevaan ravintolaan etsitään yrittäjää, joka tarjoaa arkisin lounasta niin kaupungin henkilöstölle kuin muillekin lounastajille. Lounasasiakkaiden määrään vaikuttaa ravintolan oma toiminta. Ravintoloitsijalla on oikeus keittiön yhteydessä sijaitsevan ruokasalitilan käyttöön arkisin lounasaikaan, mutta ei ole yksinoikeutta ruokasalitilaan. Salia voi kuitenkin vuokrata ravintolan omaan käyttöön lounasajan ulkopuolella, erikseen sovittavalla tavalla.

Keittiötiloja ja laitteita voidaan käyttää myös muiden asiakkaiden palvelemiseen ja esimerkiksi pitopalvelutyyppiseen toimintaan, mikäli se ei haittaa sopimuksenmukaisen palvelun toteuttamista.

Henkilöstöravintolan pinta-ala:

• keittiötilat n. 42 m2
  • lisäksi varasto- ja kylmätilaa
  • pukutilat n. 9 m²

Lounasaikaan käytettävissä oleva ravintolasali:

• ravintolasali n. 118 m2 (noin 80 asiakaspaikkaa)

LOUNAS

Henkilöstöravintolan on oltava avoinna arkipäivisin vähintään klo 10:45–13:15, poikkeavista aukioloajoista esim. juhlapyhinä ja muista muutoksista lounasaikoihin sovitaan erikseen. Lounaalla tulee tarjota vähintään kolme lounasvaihtoehtoa: kotiruokatyyppinen lounas, keittolounas ja salaattilounas. Lisäksi kaikkiin lounasvaihtoehtoihin tulee kuulua runsas salaattipöytä ja salaattikastike, leipäpöytä ja levite, ruokajuoma sekä jälkiruokakahvi tai tee. Erityisruokavaliot laktoositon (L), gluteeniton (G), maidoton (M) ja kasvis tulee huomioida päivittäin.

KOKOUSTARJOILUT

Kokoustarjoilun tulee olla käytettävissä arkisin klo 8 – 16 välisenä aikana. Lisäksi ravintoloitsija toimittaa kokoustarjoilut kaupunginhallituksen (klo 16) ja kaupunginvaltuuston (klo 18) kokouksiin, kokoukset ovat aina maanantaisin. Kaupunginhallituksen kokouksia on 2 – 3 krt / kk (pl. heinäkuu). Valtuusto kokoontuu noin yhdeksän kertaa vuodessa. Kokoustarjoiluita tulee toimittaa sekä kaupungintalon että virastotalon tiloihin. Kokoustarjoilut ovat tyypillisesti 5 – 10 hengelle. Kaupunginhallituksessa on 15 henkeä ja valtuuston kokouksiin tilataan 53 hengelle. Kokoustarjoiluissa ei edellytetä tarjoilijan läsnäoloa. Tilaukset tulee voida ottaa vastaan sähköisesti.

RAVINTOLAN HENKILÖKUNTA

Kaikelta henkilöstöltä edellytetään työtehtävissään asiallista ja hyvien tapojen mukaista käyttäytymistä ja pukeutumista ja hyvää hygieniatasoa ylläpitäen. Kohteen henkilökunnalla on oltava tehtävän vaatima riittävä ammattitaito sekä voimassa olevat hygieniapassi. Henkilökunnalla tulee olla riittävä suomen kielen taito, koska asiointi tulee voida tehdä suomen kielellä. Palvelujen toteuttaminen edellyttää, että keittiöhenkilökuntaa on käytettävissä riittävästi. Ravintoloitsijalla on oltava sijaisjärjestely, jolla varmistutaan siitä, että tuotettavat palvelut eivät keskeydy missään olosuhteissa.

HAKU JA LISÄTIEDOT

Kilpailutusaineisto on Tarjouspalvelu.fi -portaalissa (otsikolla Henkilöstöravintola- ja kokoustarjoilupalvelut Nokian kaupungille). Mikäli on kysymyksiä tai ongelmia liittyen Tarjouspalvelu-toimittajaportaaliin kirjautumiseen tai itse järjestelmän käyttöön liittyvissä asioissa, olkaa yhteydessä suoraan järjestelmän tukeen, Cloudia HelpDesk tuki@cloudia.fi, p. 020 766 1077.

Nokian kaupungin virastotalon alakerrassa sijaitsevia ravintolatiloja esitellään kiinnostuneille torstaina 9.3.2023 klo 14 – 15.30. Kysymyksiä voi esittää 12.3.2023 saakka Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalista. Samasta paikasta löytyvät myös annettavat vastaukset. Lisätiedot julkaistaan viimeistään 16.3.2023. Tarjoajien tasapuolisen kohtelun turvaamiseksi muulla tavoin esitettyihin kysymyksiin ei voida vastata. Tarjoukset tulee jättää viimeistään 22.3.2023.