Nokian kaupungin Business Nokia -verkkopalvelu tukee kaupungin kasvavaa elinkeinotoimintaa

Nokian kaupunki on julkaissut Business Nokia –verkkopalvelun, joka tarjoaa kohdennetusti tietoa nokialaisista yrityksistä, palveluista, yritysalueista, tonteista sekä toimitiloista. Verkkopalvelun tavoitteena on palvella alueen yrityksiä kattavasti, helpottaa sijoittumista Nokialle sekä edistää nokialaisten yritysten tunnettuutta ja liiketoimintaa.

Kuvakaappaus Business Nokian verkkosivuston etusivusta. Pääotsikkona lukee "Kehittyvien ja kasvavien yritysten koti".

Business Nokia toimii samalla markkinointinimenä, jota käytetään Nokian kaupungin elinkeinomarkkinoinnissa. Business Nokia tukee syksyllä 2017 vahvistettua Nokian kaupungin strategiaa ja sen tavoitetta olla Pirkanmaan paras yrityskunta. Nokian kaupunki on sitoutunut kehittämään yritysalueitaan ja kaupungin elinvoimaisuutta pitkällä aikavälillä.

”Edistämme kannattavaa ja kasvavaa elinkeinotoimintaa Nokialla ja Tampereen kaupunkiseudulla. Tarjoamme palveluita sekä alkaville että toimiville yrityksille ja järjestämme koulutus- ja verkostoitumistilaisuuksia paikallisille toimijoille. Business Nokia –verkkosivusto tarjoaa kaikki yrityspalvelumme sekä ajankohtaiset asiat tiiviissä ja helppokäyttöisessä paketissa”, kuvailee elinkeinopäällikkö Tiina Laakkonen.

Palveluiden lisäksi Business Nokia –verkkosivusto tarjoaa nokialaisille yrityksille näkyvyyttä. Sivustolla julkaistaan mm. yritystarinoita mielenkiintoisista paikallisista yrityksistä ja tuodaan esille alueen kärkialoja ja erityisosaamista.

”Uusi verkkopalvelu kokoaa etusivullaan yhteen sosiaalisen median julkaisut, joissa on käytetty #businessnokia-hashtagia. Tätä hashtagia hyödyntämällä yritykset ja yhteistyökumppanit saavat lisänäkyvyyttä sivuston kautta ja parantavat löydettävyyttään”, kertoo markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Laura Niittymäki.

Business Nokia –verkkopalvelu löytyy osoitteesta: www.businessnokia.fi

Lisätietoja: