Nokialla valmistellaan kulttuuriohjelmaa, kysely avoinna 31.3. saakka

Nokian kaupunki ja nokialainen kulttuuri on muutoksessa kaupungin kasvaessa ja kehittyessä, myös kulttuurin tekeminen ja kokeminen muuttuvat. Haluamme juuri Sinun näkemyksesi siitä, millainen kulttuuri palvelisi Sinun ja läheistesi tarpeita. Kaikille avoimeen kyselyyn voi vastata 31.3. saakka.

Kulttuuriohjelmaa käsitellään myös maalis- ja huhtikuussa järjestettävissä teematyöpajoissa.

Nokialainen kulttuuritoiminta on moninaista ja koostuu muun muassa kaupungin, Pirkan opiston, yhdistysten, yritysten ja seurakuntien kuin myös yksittäisten ihmisten toiminnasta. Haluammekin tietää, millainen kulttuuri nokialaisia kiinnostaa tekijöinä ja kokijoina. Millaisia mahdollisia esteitä kulttuuriin osallistumiselle on tai mitä nokialaiset haluaisivat itse tehdä kulttuurin saralla?

Kysely on osa Nokian kaupungin kulttuuriohjelman valmistelua. Kyselyyn pääset vastaamaan verkkolomakkeella, jossa on sekä monivalintavaihtoehtoja että vapaita tekstikenttiä, joissa voit kertoa ajatuksistasi tarkemmin. Vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia. Kysely on avoinna torstaihin 31.3.2022 asti. Kiitos ajastasi ja näkemyksistäsi!

Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti eikä tuloksista voida yksilöidä vastaajaa. Henkilötietoja käsitellään kyselyn toteuttavan MDI Public Oy:n tietosuojakäytännön mukaisesti: www.mdi.fi/tietosuoja/.

Työpajoissa syvennytään eri teemoihin

Kulttuuriohjelmaa valmistellaan myös työpajoissa maalis- ja huhtikuussa. Nokia 2.0 Kulttuuria kaikille -työpaja on kaikille avoin tilaisuus 31.3. Toinen työpaja, Kulttuurin tuottamisen uudet tavat ja sisällöt, järjestetään 5.4. Työpajoista ilmoittautumisohjeineen tiedotetaan vielä erikseen.

Lisätiedot:

Asta Engström